Aanmeldformulier nieuwe leden

Welkom!

Wat fijn dat je er bent! Want zoals elke vereniging verwelkomen we graag nieuwe leden. Mensen met nieuwe ideeen, nieuwe verhalen die onze liefde voor de watersport delen.

Als lid maak je onbeperkt gebruik van alle voorzieningen. En help je af en toe mee. Onze Watersport Vereniging Numansdorp kan niet zonder de inzet van leden en vrijwilligers. Je kunt daaraan een steentje bijdragen. Met een leuke en plezierige begeleiding van mede-vrijwilligers heb je je draai zo gevonden. Bezit je kennis of ervaring, die je specifiek wilt inzetten voor onze vereniging? Dit is een ideale kans om je betrokkenheid met onze vereniging te vergroten. Ook kun je met een “buddy” samen een vrijwilligerstaak op je nemen.

Op dit formulier kan je aangeven waar je jouw bijdrage kunt leveren. Of nog even niet. Dan praten we daarover tijdens ons eerste gesprek.

Aanmeldformulier nieuwe leden

Soort schip

Motorisatie

Waar kan jij mee helpen?

Wat voor type watersporter ben je?