Versterk jij ons team?

22 apr 2024Nieuws

Werk jij graag met mensen en help jij onze leden en passanten om optimaal gebruik te maken van onze haven? Dan zoeken we jou! Als havenmeester (V/M) bij de watersportvereniging Numansdorp ben je het eerste aanspreekpunt voor de bezoekers en zorg je ervoor dat alles in de haven voor de wind gaat. En voor het nieuwe seizoen hebben we nog plaats voor een havenmeester.

Wil je meer weten? Neem dan contact op met Simon. Je kunt hem bellen op +31 6 22 16 27 87 of een vraag stellen via het contactformulier.

Simon Barendregt

Havencommisaris, WSV Numansdorp

Kost dat veel tijd?

Dat valt reuze mee. We maken met elkaar een rooster en houden daarin rekening met jouw beschikbaarheid en wensen.

Havenmeester (V/M)?

De functie heet ‘havenmeester’. Dat is niet erg inclusief. Onterecht. Dus vrouwen: Laat je er niet door tegenhouden. Wij streven naar een inclusieve vereniging, dus we nodigen ook jou nadrukkelijk uit om contact met ons op te nemen.

Wat moet ik kunnen?

Het is meegenomen als je iets van varen weet, maar het is voor de rol van havenmeester niet belangrijk. Wat telt is een gemakkelijke omgang met leden en passanten. Het team havenmeesters houdt toezicht op de haven, wijst ligplaatsen toe aan passanten en zorgt dat alles gladjes verloopt.

De WSV Numansdorp draait op haar vrijwilligers. Havenmeester is wel de leukste vrijwilligersfunctie die we hebben. Dus meld je aan!